Kul

Efter att ha fått en halv A4 i feedback angående min frågeställning på C-uppsatsen behöver man inte vara psykolog för att förstå att jag hela denna förmiddag har duckat för problemen och stuckit huvudet i sanden. Jag har istället högprioriterat att lära mig det här förbannade photshop som jag nu för andra gången införskaffat. Efter som jag verkligen inte vill plugga så gick det ganska bra. Jag förstår den ungefärliga grundstrukturen, jag inser hur mycket det finns att göra här, lite farligt för en med redan tight schema. Men vad kul!!! Det finns ju hur många roliga verktyg som helst.

Här en bild på min Julia och bästa Ester från i somras efter ett dopp i poolen hemma hos oss i Täby.



Nu måste jag väl ta tag i mitt liv och skriva om den där förbannade frågeställningen. Att det ska vara så petigt.
(Det var ett förbannat tjat om förbannat idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0