San Diego

Vaknade i morse av ett mms från Pelle och Carita. Jag ringde och grattade Pelle som fyllde år igår och för att höra hur de har det på sin rundresa i Californien/Arizona/Nevada (?). De var då på väg till ljuvliga San Diego. Och det måste väl ha passat perfekt när man fyller år att då få bo på ett av världens finaste hotel! Vilken timing! Jag hoppas att de hade en mysig dag/kväll i San Diego. Vi har bara varit på The Del´s restaurang och på den fina stranden. Inte bott på hotellet. (Stefan hade ju lägenhet på ubåtsbasen, 50 cm från Stilla havet) San Diego är absolut ett ställe jag vill tillbaka till.

Då vill jag också bo på Hotel del Coronado, "The Del"....



När Stefan jobbade där kallade Eric San Diego för "Sand Lego".  Gulligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0