Freeedag!

I natt har jag sovit uselt så hjärnan har varit som tuggummi, ingen idé att plugga. Det får bli mer av den varan i helgen tyvärr. Försöker ju annars att göra det mesta i veckorna så man får lite känsla av ledigt också.

Jag hittade Peak jackan till Eric och den är så fin!!!



Julia har satt sig på tåget för att hälsa på moster och mormor i helgen. Lite lätt kaos innan avfärd men jag hoppas att hon har det bra på tåget nu. I morgon ska de på Afternoon Tea på Sundbyholm Slott, jo jag tackar jag...

Pinsam mamma tog även kort på tåget innan jag lämnade henne där.




Kommentarer
Postat av: Annie

Dottern är här och har det bra. Vi ska alldeles strax åka till mormor, sedan blir det Afternoon Tea på Sundbyholms Slott! :D



Fiiiiin jacka till Eric, han ser också mycket nöjd ut!



Kram!

2011-10-22 @ 11:25:05
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0