Grått och gult

Idag har Oslovädret bjudit på grådask och lite duggregn. Jag har suttit inne och läst och det blev så mörkt här inne att jag kände mig dåsig och trött efter några timmar. Så det blev en rejäl promenad i Frognerparken. Underbara Frognerparken, den är bra i alla väder! Härligt med alla gula höstlöv virvlande runt! Det gav ny energi!



Ikväll har vi unnat oss ledigt i köket, vi har ätit sushi, nachos och lite olika tapas. Fredagslyx!

Tidigare hade Eric sina kompisar Jonas och Karl här, de spelade och tittade på film. Lite popcorn slank ner också..



Vi har tittat på Skavlan, passar oss som handen i handsken med det norsk/svenska perspektivet.
Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa(kurslitteratur tyvärr..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0