Höstdag

Underbart höstväder ute! Jag känner mig hyfsat i fas med skolarbetet så jag passade på att göra lite ärenden som aldrig blir av på stan. Och fick mig en skön promenad i solen.
En tidningskorg till Julia hittade jag på Home & Cottage. Där hittade jag också mitt nya favvo-thé- Pukka. Den här gången blev det smaken lakrits/kanel. Sjukt gott örtthé!




Ny duschcreme inhandlades på Body Shop och sedan en sväng förbi grönsakshandlarn på väg hem.
Det är så kul att handla här! Allt finns och allt är super-duper fräscht!
Idag blev det inte så mycket, lite mandelpotatis till middagen (Hemlagade köttbullar och mandelpotatismos), lite äpplen och en gurka. Men vilket ställe det är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0