Söka kurser

På söndag är det sista ansökningsdag för vårens kurser på universitetet. Har lite svårt att tänka på det nu eftersom jag innan dess ska ha överlevt och inlevererat en kandidatuppsats.
Men det är ganska kul att surfa runt och kolla kursutbudet, det finns de mest otroliga kurserna att läsa,vad sägs om Fotbollshistoria? Kanske inte min grej...

Något som är min grej är en kurs jag ska söka som tangerar till min uppsats i engelska. Den kursen ges av Oxford University. Bara det liksom....

                                  


I like!! A lot.
Just nu lutar jag åt Statsvetenskap, men kan ju ändra mig många gånger innan söndag. Vad som helst som inte innehåller lingvistik egentligen. Eller för mycket matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0