En shoppingdag

Idag har jag slagit mig fri från böckerna och tagit bilen till Sandvika Storsenter, ett par mil utanför Oslo. Stort och luftigt centrum, påminner om Täby C men större.
Vi har annars oftast varit här på helgen och då är det smockfullt med folk. Idag var det underbart tomt!



Ja, det gäller att vara störst eller bäst..



Jag fixade Julias gitarr som behövde stämmas, inhandlade dessutom ett stämningsinstrument och en vägghållare för gitarren. Sedan var det dags att kolla efter ylleunderställ åt Maja. De börjar redan vara slut i en del storlekar och modeller. Jag gillar de som de har på Nameit. De är lite tunnare och inte så "ulliga" Hade tur och fick tag i ett set i lila åt Maja.

Men det finns annars hyllmeter om man inte är så nogräknad.



Till sist var jag på Toys r us och letade efter någon slags IR-manick till Bayblade åt Eric. Hittade inget, inte för att jag helt vet vad jag letade efter......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0