Laddar..

I morgon har jag en fem timmar lång tentamen i ekonomistyrning. Just nu snurrar allt i mitt huvud och jag gör kalkyer av allt.
Jag skriver på den norska försvarshögskolan och har bakat svenska kanelbullar åt den snälla personalen där som ska vakta mig. Jag vill så gärna klara den, då är det bara nerförsbacke resten av våren. Det vill säga, bara en helfartskurs istället för två.



En sak som stör mig är att jag trodde att jag köpte pärlsocker till bullarna. Men , trots att förpackningarna ser (nästan) likadana ut, det är bara bilden man ser att sockerpärlorna ser helt olika ut. Norge! Med ert pärlsocker blir det inga bullar! Det lilla jag hade kvar av det svenska fick räcka..



Den högra förpackningen är det svenska...

Kommentarer
Postat av: Annie

Ojoj, hur gick det? Jag hoppas det kändes bra! Kram!

2012-04-28 @ 10:04:13
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0