Lite trött

God morgon!

Vi hade en helt fantastiskt trevlig kväll igår på restaurang Oro med Arild och Liv Judith. Vi åt en femrätters meny med tillhörande vinmeny. Helt grymt gott! Eftersom det var Arilds födelsedag inledde vi hela middagen med champagne.
Vi fick små otroliga skapelser till bordet hela tiden, som dessa små rödbetsmacarons med getostkräm...





Jag hade lite svårt att hinna med alla goda viner, olika till varje rätt. Perfekt matchade.



En av mina rätter hade jag velat ha en hel tunna av, tror att det var en blomkålspuré med en massa tillbehör. Att slicka tallriken passade sig ju inte heller vilket också hade varit lockande!



Vi avslutade kvällen i baren med en fruktig drink innan det blev en taxi hem. Där hemma var Julia fortfarande vaken fast klockan var 01.30, nattuggla! Julia och Eric hade tittat på Titanic, Maja hade somnat ganska tidigt. Men så härligt och vilken superkväll.
Maja vaknade 07.00 så lite trött är jag allt men vad gör det?!



Kommentarer
Postat av: Annie

Det ser härligt ut! Lite avis är jag allt! :)

2012-04-16 @ 10:21:59
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0