Utvecklingsamtal, shopping och bakning

Jag var med Julia på hennes utvecklingssamtal, ganska värdelöst på ett vis, hennes kontaktlärare har varit pappaledig halva teminen så han hade en massa krångel i klassen att reda ut och de skötsamma, duktiga eleverna, som Julia, hade han inte så mycket att säga om. Och att hon är superduktig och bra det visste jag ju redan.



I morse var jag bara låg och allt var tråkigt. Vad hjälper då bättre än lite shopping? Dert blev ett nytt nagellack, en nagelbandskräm, en fin blå sommarklänning åt Maja och ett cupcake-set. Tänk det hjälpte, humöret blev bättre..



För att boosta humöret ytterligare varvade jag läsandet idag med att baka kanelbullar. Och när Maja kom hem bakade vi lite småkakor..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0