Hur att ducka

C-uppsatsen ska vara klar för opposition på torsdag. Jag har hur mycket som helst att skriva men vad gör jag? Jo, jag tycker att jag behöver en paus och går till Bogstadveien och impulsshoppar lite. Bra inköp dock men vad håller jag på med? Fokus!!

Men..snyggt överkast blev det! Mörk jeansdenim med vit/blå paiseymönstrad kant. Tungt. Ligger som en sten på sängen. Perfekt!



Sedan hade Stefan bjudit in vänner på middag. HAN skulle laga maten, jo tjena!  Det blev gott, vi fick hjälpas åt och vännerna är väldigt trevliga. Arlid och Liv Judit. Men nu har jag smitit undan nog. Här får jag sitta nu, till midnatt i alla fall och skriva.



Candle light dinner...nåja, mysigt med tända ljus är det verkligen så här års!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0