Mera tröst-shopping

Jag har suttit hela dagen och verkligen skrivit en massa. Ett stycke som jag var mycket osäker på hur jag skulle förhålla mig till mailade jag in till min handledare. Ren skär lycka när jag fick tillbaka det med  godkänt och beröm. Ååå vad jag behövde det, i morgon ska oppositions-versionen in. Ikväll havererade min hjärna så det var ändå ingen ide´att sitta vid datorn. Julia och jag åkte ut till IKEA och SmartClub i Sandvika istället. Så dagens shoppingkvot är fylld. Känns tryggt!



En ram behövdes till nya fina kökstavlan. Matchar nya kaffemaskinen!



Alpinhjälm inköpt- Majas skidpremiär närmar sig!
Nu lite tv och en kopp the´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0