Presenter..

Nu är ju julen förbi men idag hämtade jag Julia och Eric på Gardemoen och då blev det en dos med paket igen!
Maja fick en klänning med Disney-prinsessorna av Patrik, den sover hon i nu. En ursöt liten Maja-size-mugg, inköpt på Walk of fame i LA fick hon av Pelle och Carita. Invigd och mycket uppskattad!


Eric som fått "Skylanders" till xboxen stoltserade med ett hav läskiga monster som ju måste provas innan sängdags..



Sist och bäst så fick jag min nyårspresent till mig själv levererad. Smythson i London kunde tänka sig att undvara en kalender åt mig :-)  Och de hade varit snälla nog och präglat mitt namn på framsidan! Så fint!



Som den snälla mamma jag är så fick Julia en present från samma ställe, en fin anteckningsbok.


Kommentarer
Postat av: Pilla

Viilkeen fin kalender!!

2012-01-02 @ 23:01:14
URL: http://www.pillakotton.com
Postat av: Tina

Eller huuuur!!!

2012-01-03 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0