Snart

Om några få timmar är jag färdig. Då har jag lämnat in det sista för att kunna ta ut min alldeles nya examen. Å vad duktig jag har varit! Det har krävts tonvis av självdiciplin och planering att kunna läsa heltid när vi har varit här. Min tid förväntas liksom vara till för alla andra i första hand. Tre barn och en man som tycker att är man bara hemma så är man ledig och då kan man göra anspråk på min tid. Så idag klappar jag mig själv på axeln och njuter av att ha nått ända fram. I tid. Inte en resttenta på vägen. Med riktigt bra betyg.


Kommentarer
Postat av: Pilla

Åå, duktig tjej!! Vad ska du bli när du blir stor? Skönt med sommarlov nu då...

Pilla

2012-06-09 @ 09:23:29
URL: http://pillakotton.com
Postat av: Tina

Pilla! När jag blir stor ska jag driva ett café på landet med hembakt och ha öppet när jag vill. Jag ska bo i ett hus med snickarglädje, med pelargoner i förnstret och med katter! Tills dess lär jag väl jobba på och driva folk dit företaget vill och leva gott i det! Min examen är mest för "nöjes skull", en bachelor i engelska och ekonomi. Inget jag måste ha men kul och bra! Kram!

2012-06-09 @ 17:00:33
Postat av: Pilla

Ah, då förstår jag! Let me know, så e jag första gästen i ditt cafe, hihi!

2012-06-10 @ 19:58:16
URL: http://pillakotton.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0