Kreativitet

Det är skapande, konstnärliga personer i min släkt. Det märktes när vi skulle ge oss ut på stan, min mamma, syster och jag. Vi hamnade här:



Inte mindre än två gånger faktiskt. Tur att det ligger så nära vår våning...jag kunde gå hem och fixa lunch, handla och uträtta ärenden. I butiken fick mamma och syster te av ägarinnan och hade det hur bra som helst.





Väldigt fin butik med massor av tyger!



Med en total shoppingtid i denna butik på tre timmar (!) hoppas jag att de var nöjda och skapligt fattiga!

Maja visar också prov på konstnärlighet, hon kan sitta och "pärla" (ett ord SAOL borde ta upp nu!) hur länge som helst.. I går blev det en häst.



Nu har besöket åkt hem igen och det är tillbaka till böckerna och vardag. Tur att det är fredag och strålande vårväder så det är bra ändå! I eftermiddag ska Eric och jag ner till Oslo S och köpa ett nytt Nintendo 3ds. Han sitter nog på nålar i skolan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0