Frognerparken

I dag har vi varit flera timmar i Frognerparken med Maja. Ett underbart vårväder, åh vad man njuter!
Vi grillade korv och Maja lekte i en lekpark. Och petade i näsan...



Det var fullt av folk i parken och grill-dimman låg tät. Så väldigt typiskt Oslo!


Maja ville helst gå till lekplatsen som heter Frognerborgen. Men där är det så fruktansvärt mycket folk på helgerna så det blev inget med det.



Snart är det dags att hämta Julia och Eric på flygplatsen. Å vad jag saknar dem!! Hoppas att de inte ätit en massa födelsedagstårta och är mätta (Patrik fyller ju år idag) eftersom jag har bakat en supergod äppelpaj som står här och väntar...Kom hem nu mina ungar!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt väder!!!! BTW, har jag taggat dig i en liten lista på bloggen;) KRAM!

2012-05-02 @ 14:47:48
URL: http://www.amerikanablog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0