I bilen

Mitsubishin skulle besiktas så det blev en till vända till Sverige, denna gång till värmländska Årjäng. Bilen klarade besiktningen utan anmärkning, som vanligt, det är den bästa bil jag haft. Inte ett fel på 6 år. Men nu ska den säljas när vi kommer hem, vi får klara oss med nya Volvon och faktiskt börja åka kommunalt också. Vi har ju jättebra kommunikationer med både tåg och buss.
Det handlades såklart svensk mat och därtill snus åt Stefan och svensk choklad!!! Åt mig trodde jag men det blir nog svårt att hävda det..



Ett kilo choklad! det är nog bäst att jag delar med mig..

Här hemma satt Eric och hans kompis Mikkel som två spelnördar med varsin iPad.



Socialt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0