Ledig dag

Nåja, jag pluggade på förmiddagen och tog sedan välförtjänt ledigt. Tyckte jag kunde få det efter att fått min första inlämning på kursen betygsatt- toppbetyg. Så nöjd.

Maja ville åka sin nya sparkcykel till barnehagen i morse och jag tänkte att det går nog bra det är ju bara fyra kvarter. Efter ett halvt havererade hon och både hon och sparkcykeln fick åka vagn istället. Får nog träna lite först..



En sväng på stan, dvs Bogstadsveien, unnande jag mig sedan.



HMs homeavdelning är aldig fel, egentligen skulle jag titta efter dagisbyxor åt Maja men det här var roligare.




Well, thank you!


Nu lyxar jag med lite nötter och torkad frukt- helt enligt detoxen. Idag har jag energi, igår kände jag mig helt orkeslös, då har jag nog kommit in i nästa fas på kuren. Den jobbiga delen är över och den gick ju toppen.





Snart dags att preppa middagen, idag serveras det jordärtskocksoppa och pannkakor.
(Jag hoppar pannkakorna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0