En dag i sommar-Stockholm

Stefan skulle in till stan och fixa med sin uniform så att den får rätta gradbeteckningarna nu när han är kommendörkapten. Maja och jag hängde med och på samma område ligger K1, Kavalleriet. Vilken lycka med alla hästar för Maja! Vi frågade snällt och fick lov att gå in i ett av stallen.
 
 
 
Sedan åkte vi till Djurgården och tog en kort promenad längs Djurgårdsbrunnskanalen bort till Villa Godthem där vi åt en supergod lunch. Maja och jag delade på chokladtårta till efterrätt...
 
 
 
 
 
På vägen hem blev det stopp hos Elgiganten och en ny laptop inhandlades eftersom den gamla dött och nog är bortom all räddning.
I övermorgon kommer Julia och Eric äntligen hem! Jag längtar!!! I morgon ska jag nog fixa lite i deras rum och se till att det blir skönt att komma hem till lite ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0