Födelsedag

Idag fyller jag år och jag har haft en så mysig dag! I morse gjorde barnen tårta till mig, jordgubbstårta med chokladgrädde.
Eric arbetade mest, Maja åt mest.
 
 
Sedan åkte vi till Hasseludden Yasuragi spa för härligt japanskt lyx-spa! På somrarna är det anpassat för barnfamiljer, resten av året är det 16-årsgräns. Maja passade på att inte sova middag vilket gjorde upplevelsen mer stressad än den borde vara...
 
 
Maja poserar nöjt i sin nya otoligt vackra baddräkt från H&M. Rea på H&M, då blir det gratis!
 
Spaanläggningen ligger så vackert beläget med utsikt över inloppet till Stockholm.
 
 
Så här har vi gått omkring idag, i morgonrockar, eller yukata mer korrekt! Maja vägrade ha på sig sin, såklart.
 
Maten var helt underbar! Vet inte när jag senast åt så god mat! De andras mat var också supergod. Jag åt två olika sorters dumplings, ris, sparris och en sås to die for. Barnen plockade det de ville ha från en buffé. tur för Eric att det fanns sushi.
 
Det fanns ett aktivitetsprogram för barn också, vi gick på några saker bland annat sumobrottning. Haha! En rolig syn, Eric och Stefan i sumodräkter! Eric fick spö.
 
 
Här kommer en särskild hälsning till Julia som har fiskfobi. En behandling man kunde köpa var fisk-pedikyr. Små fiskar som äter upp, gnager av ;-) döda hudrester från fötterna.
 
 
En härlig dag har vi haft och vi kommer att somna ovaggade inatt...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0