Resa

Idag har jag följt Julia till Arlanda och nyss fick jag ett sms om att hon har landat i Malaga. Åååå det är lite tufft för en mamma idag! Men Julia fixar det fint det är bara det att hon inte varit borta så länge någon gång och dessutom på egen hand.
 
 
Fina fina Julia!!
 
Sedan var det dags att ta sig tillbaka ut på ön. Den här gången lämnade jag bilen i Täby eftersom det är så svårt och dyrt att parkera i Vaxholm. Det blev bussen dit istället men via Täby centrum och en fika med Lisa och lilla Emma.
 
Tungt lastad med hink och spade för strandlek, mat och annat smått och gott tog jag sedan Waxholmsfärjan ut till Lådna. Fina gamla ångfartyget Storskär kom förbi, den gick inte min linje den här gången men vacker är hon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0