Igen!

Efter ett halvårs uppehåll har nu bloggen fått nytt liv! Vi har just kommit hem till Oslo igen efter en underbar sommar i Kroatien och hemma i Sverige. Extra glad är jag att vi inte var här när attentaten ägde rum här i Oslo. Så fruktansvärt.

Jag tvättar och packar upp, Stefan är på skolan, första dagen och Maja sover middag. På söndag kommer Julia och Eric hem. Jag längtar så jättemycket efter dem, de är i Turkiet och har det jättebra. Men nu vill jag ha hem mina glin..

I måndags fyllde Maja tre år! Tre hela år! Stor tjej! Hon talade om för mig att när man fyller år så får man ballonger, partyhattar och tårta. Ok, check! Det fixade vi och slängde in några paket dessutom :-) Hon fick en rosa Hello Kitty sparkcykel som hon blev omåttligt glad för.




Hattar hade vi även när vi var uppe i Brandbo på kräftfiske/kräftskiva..




Mer släkt har vi besökt, ett besök ute i skärgården hos Lena och Tom hann vi med, det sista förmodligen eftersom det nu ska säljas. Livet går vidare.

Rackarns mysig hängmatta hade de där tyckte Maja.



Bilder från ett fantastiskt Kroatien kommer sedan, Julia har dem i sin dator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0