Juldagen

Idag är vi halvt i koma, dräller omkring och gör inte så mycket. Jag har dock varit till Gardemoen med Julia och Eric som flugit hem till Stockholm och ska vara där i en vecka.
Flygtåget går bara en gång i timmen idag så det blev en lång väntan innan flyget gick.



Vi tog en fika och shoppade lite Chanel nagellack...(ja, inte Eric..)

Här hemma gick jag sedan och vilade med Maja och läste bruksanvisningen på min nya "handväske-kamera" som jag fick av Stefan i julklapp. Riktigt fin sak med Leicaoptik. I like Leica!



Den har den snällaste blixten jag sett. Jag tycker inte om att plåta med blixt men den här var snäll!



Dags att prestera någon slags middag till den skara som fortfarande är här. Blir nog något avancerat som varma mackor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0