Dröm

Jag är ganska dålig på att drömma, mina drömmar kapas till att istället vara uppnåbara planer, det är typiskt mig och ganska tråkigt faktiskt. Men det finns en dröm och eftersom jag är så in i bengen konkret av mig så är även min dröm det. Om vi fick/vann massa massa pengar så skulle min kära man köpa en fläskigt stor båt, ingen tvekan men jag har en enorm svaghet för London, men inte var som helst utan jag vet vilka gator i Chelsea (but of course) inte för långt från Sloane Square och på "the river side" av King´s road. Häääär! Tänk att ha ett sådant klassiskt Chelseahus här!  Det ska ha tre våningar samt källare där köket med sin stora AGA-spis är. Minst fyra sovrum, helst vindskupor. En liten trädgård måste det också finnas. Jag vet hur vardagsrummet ser ut i detta hus, hur trappans ledstång känns när man håller i den. Sjukt va!?

Picture No.11

Det här är till salu för ynka 35 miljoner kr. Japp...dream on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0