Fars dag

Nu har vi firat farsdag här med en hejdundrande frukost. Så passande att barnen är just hos sina pappor denna helg! Jag hoppas att Julia och Eric firar sin pappa ordentligt idag och Olivia, Wille och Maja är ju här med sin pappa! Stefan fick nybakade rågsiktsbullar (med lite vört i, kunde inte hålla mig..) och världens godaste chokladcheescake med hallon på. Kaffet fick han avnjuta ur en helt ny fin mugg som barnen köpt. Han pryddes också med ett halsband som Maja gjort(med hjälp av Olivia).



Nu har far tagit sina tre barn för en pappa-barn utflykt. De skulle upp till Holmenkollens hopptorn. Jag ska städa undan här efter frukosten och sätta mig och läsa lite i lugn och ro. Lugnet varar ju inte så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0