Beslutsångest

Eric skulle spela cup ikväll men jag var mycket tveksam till att det var en bra idé nu när astman äntligen börjat ge med sig. Men han gick runt här som en osalig ande och ville så förtvivlat gärna spela så jag gav med mig. Och det gick superbra! Erics lag var ihopslaget med att annat och saknade målis. Passade Eric fint som inte skulle springa för mycket. 5 matcher och bara ett enda mål insläppt! Och laget vann alla sina matcher!



Firar med en vurre!

Eftersom jag glömt att köpa bröd idag fick jag slänga ihop lite här på kvällskvisten- lite rågsiktsfrallor. Julia och jag har smakat, ååå det är så gott med nybakt bröd! Det var lite vört i dem så nu fick vi vittring på jul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0