Torsdag=pannkakor

Vi äter nästan alltid soppa och pannkakor på torsdagar. Nu åt vi soppa igår så det blev bara pannkakor (med sylt och grädde) idag. Dubbel sats eftersom Eric hade sina kompisar Jonas och Rasmus här.



Maja hängde med grabbarna så gott hon kunde. Hon åt i alla fall lika mycket grädde ( men inte lika många pannkakor)



Jag hade egentligen tänkt åka ut till Sandvika storsenter ikväll och försöka få tag i en jacka till Eric. Den jag är ute efter är slut i rätt storlek överallt men ska finnas där.. Men jag oooorkar inte så det får bli i morgon. Fin är den och varm så jag hoppas jag hittar en till slut.



Julia har matteprov i morgon..ingen favorit men hon pluggar järnet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0