Brandövning

Jag har just gjort en så supergod lunch! Avocado, lök, tomat, sallad, stekta champignoner, dijonaise och för att få lite protein-sojakorv. Fräsch och gott! Jag kör fortfarande någon variant av detoxen men den kan nog inte kallas detox längre. Jag mår helt enkelt jättebra av att äta så här. Inget vetemjöl och minimalt med mjölkprodukter. Men när jag är bland folk får jag nog inte vara så här strikt, jag menar, vem orkar med en vegetarian som heller inte äter vete och mjölk....Men när jag kan styra själv så....



Maja har fått en läxa från barnehagen, de har tema "brand" denna vecka. I går var de och besökte brandstationen och Maja berättade, mäkta stolt, att hon suttit i BRANDBILEN! Bildbevis ska mailas från fröken. I alla fall så fick de även hem en läxa och den ska vara utförd till i morgon då de ska prata om hur det såg ut med brandvarnare hemma och hur det var att ha brandövning hemma. Hon kommer att skvallra om vi inte gör det så i kväll ska vi tydligen ha- brandövning! Japp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0