En ny vecka!

Allt är i full gång med skolor och rutiner. Nu är det perfekt att göra en detox-kur. Efter alla feta potatisgratänger, chips, godis och vin som har konsumerats denna sommar, skriker nu kroppen efter nyttig hälsosam mat. Då ska den få det. Jag är inte snål. Jag har ju dessutom lyxen att styra min egen tid, vilket underlättar konstig kosthållning. Jag tänkte gå efter Ulrika Davidssons bok som heter just "Detox". Enligt den ska jag nu bara (med få undantag) äta grönsaker och frukt. Lite bönor, linser, halloumi, tofu, nötter och liknande får också ingå varje dag men i mindre mängd.

Nice!



Inget salt, inget socker, inget kaffe, inget svart te, ingen alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0