Full fart och platt fall

I går åkte vi till Strömstad och hämtade bilen på verkstaden. Maja och Eric följde med och innan vi hämtade bilen år vi en god lunch och handlade lite. Sedan var det full fart hem, kl 18 var vi bortbjudna på middag hos trevliga Torild och Vern.



Idag var det inte lika trevligt. Jag motade ett migränanfall igår när vi skulle åka till Strömstad, tog ett par tabletter Eeze, fungerade jättebra. Mindre bra var att det blev fullt tempo hela dagen och ingen vila och därtill ett par glas vin på middagen. I morse var jag så dålig med ett fullskaligt migränanfall. Det är så otäckt. Gick upp och tog ett par Eeze och la mig igen. Vaknade igen 13.30. Migränen borta men jag mår jättedåligt, svag och klen. Nä, inte bra. Barnen är hos kompisar, Stefan har fiffat och lagat mat, Maja ser på Pippi och äter glass. Så annars är det en bra söndag här och på bättringsvägen för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0