Svåra val

Vaknade i morse och var sur över att behöva gå direkt från sängen till köket och laga en massa mat åt barnen varje varje morgon. Norge, använd lite oljepengar på skolmat, seriöst!
Blev på 1000 ggr bättre humör när jag öppnade min skolmail och hade fått tillbaka en literaturinlämning med ett A, högsta betyg. Det behövde jag nu, skolan går TUNGT och jag tycker verkligen inte om lingvistik. Literaturen är roligare men lingvistiken är grekiska, fast på engelska då....
Tänkte fira med en promenad, antingen österut, ner förbi Nationalteatret till Oleanabutiken och se exakt hur mycket plädarna kostar, de är LJUVLIGA! Vi ska ha en, vet inte vilken så det är ju viktiga beslut, finns så många olika..





Eller..så ska jag gå västerut till Sköyen och till Elkjöp där. Ingenstans hittar jag smaksättning till kolsyrat vatten här i stan och jag tänkte att de måste ju ändå ha det.



            Gimmie!!

Ja, oerhört svåra beslut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0