Insnöad

Inte på riktigt, även om det snöar ute. Vi har snöat in på internetsidor med gårdar och hus till salu i Frankrike. Stefan och jag har suttit hemma och pluggat hela dagen och emellanåt har vi pausat och surfat loss. Men gud! Jag är så kär i det här objektet i Bretange!



Helt renoverat med två gästlägenheter i längan och med pool. Love it!

Idag är det ju den 1 februari och då har Eric namnsdag eftersom han även heter Maximilian.
Vi firade lite med fransk (såklart) chokladmousse med hallon. Mums!



Oslo känns oerhört tråkigt idag eftersom jag drömt mig bort till Frankrike mest hela dagen...
Och måste det vara så här kaaallt? I helgen ska det bli ner till -18 grader. Det blir det inte i Frankrike..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0