Skön fredag

Har suttit och läst under förmiddagen för att sedan gå till lilla Vestkantsbadet och simma i en timme. Badet är gammalt och litet, bassängen är bara 12,5 meter och klientelet var typ äldre vestkantsdamer som har vattengympa... Men det var charmigt och jag simmade i "the fast lane" hihi, bara det...




Nu är Stefan och åker slalom med Maja uppe i Tryvann ett par timmar, lycklig liten tjej!
I kväll kommer Olivia och Wille hit, de har ju sportlov redan nu. Det blir kul, i morgon ska det åkas "Korketrekkern". Då tar man tunnelbanan högst upp till Frognerseteren, hyr slädar och åker sedan i backar två kilometer ner till en tidigare tunnelbanestation för att sedan ta tåget upp till topps igen! Halvt livsfarligt ska det vara och jag tror att det är en gammal rodelbana man åker... Maja och jag står över även om det hade varit vansinnigt kul att åka. Hoppas på lite bilder från det i allafall.
En liten bild på Maja avslutningsvis. I går stekte jag pannkakor till middag och vispade grädde till. När jag vänder mig om för att vända en pannkaka passar Maja på... Hela näven ner i gräddskålen...varför nöja sig med lite?
Trevlig fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0