En snöig dag med outrättat ärende

Idag har snön vräkt ner över Oslo, äntligen! Jag gav mig ut efter lunch för att hitta födelsedagspresenter åt Eric som ju fyller tio år på lördag. Låter säkert enkelt men det är det inte. Så här två-tre veckor efter jul är ALLT slut och inget nytt har kommit in i butikerna. Och jag lär mig tydligen aldrig, att jag borde handla hans födelsedagspresenter innan jul. Idag har jag letat Skylanders-monster, helt tvärslut överallt. Jag gick hela Karl Johan, slut överallt, samma sak på Oslo City och ByPorten. Till slut hittade jag några små monsterskrällen på Bogstadveien som förmodligen är helt fel, eftersom de fanns kvar.... En Onepiece hade jag tänkt köpa också, den jag hade tänkt mig var slut i rätt storlek.



Snöigt i slottsparken

Här hemma har det varit spelhåla i eftermiddag. Eric hade tre kompisar här.



Nu har jag utfodrat alla ungar och Maja gapar och låter och försöker hänga med. Mitt huvud går snart sönder...
Snart ska väl lugnet lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0