Deauville

Nu pustar vi ut efter en jättelång och händelserik dag i fantastiska Deauville. Jag är förälskad i staden och stranden!
I morse gick vi ut och promenerade på stranden som är minst 200 meter bred och flera km lång. Idag har det varit ganska bra väder, sol på förmiddagen, mulet men uppehåll mitt på dagen och lite regn sent på eftermiddagen.





Sedan lite bröd till frukost..mmmmm!!



Båthamnen måste ju kollas!



Mina fina barn!!!



Maja och Eric badade. Det var kallt men de var ändå i en bra stund.



Stefan och Maja vilade  en stund på eftermiddagen, Julia gick en vända på egen hand och Eric och jag gick till ett riktigt mysigt café. Där fick vi enorma gigant macarons! Med kniv och gaffel till!!



Sent på eftermiddagen åkte vi lilla turisttåget, till Majas stora lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0