En massa hejdå

Idag har det varit full fart. efter att ha skickat iväg barnen till skolan (nu har jag gjort den sista lunchen, hem till lagad skollunch! Bravo Sverige!) så gick även jag upp till skolan för att lämna en stor låda kakor till Erics klass. Han ville bjuda på något sista dagen. Sedan direkt iväg för att träffa Catherine en sista gång innan flytt och lite frukost på Samson bageri. Gott!!



Fick under eftermiddagen mail från rektorn som meddelade att Julias betygskort var färdigt. Jag skyndade mig upp och hämtade det. Superduktiga Julia! Kanonbetyg! Utanför träffade jag denna glada skara!



Några hade just medverkat i Michael Jackson musikalen, därav krigsmålningen...

Ikväll har vi packat och fixat och det blev middag på Peppes pizza för att komma lindrigt undan.



Nu ska det sista packas, om 12 timmar har vi landat i Frankrike! Bon Nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0