Dags igen

Åååå så var det dags att åka till Oslo Gardemoen flygplats igen. Sista gången faktiskt för den här tiden vi bott här.
Julia och Eric åkte hem till Täby till Patrik över helgen. Hoppas på fint väder för då ska de gå på Gröna Lund. Gud så kul! Det var länge sedan. Det måste vi göra i sommar och använda oss av Majas entrébricka, hon som går in där gratis hela livet tack vare sitt födelsedatum, 080808.


Glada barn, det var innan de annonserade ut förseningen....

Vi har varit nere på stan idag jag och Julia och tittat på väskor hos Mulberry. Extremt ha-begär!
Vill ha!  Julia också, vi har samma favorit. Den stora bruna Batswater Cookie. Det står mitt namn på den.
Annars döper jag om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0