Grillfest på skolan

Eric ringde mig från fritids och frågade om jag hade glömt bort att det var grillfest på skolgården.Och glömt hade jag inte, hade inte ens en aning om att det var någon.. Snabba ryck iväg och hämta Maja, Julia följde också med, och så upp till skolan. Väldigt skönt att ha allt så nära!

Maja var överlycklig, att få spela fotboll med brorsan på stora skolgården, vilken lycka!



(Hon har ruggit bollsinne den lilla...)

Kön till att handla grillmat var lång.. alla kom samtidigt som vi tror jag.



Till slut blev det mat. Saften var slut men jag tiggde till mig ett glas mjölk åt Maja som var jättetörstig. Självklart tappade hon det i backen efter två klunkar...



Maja åt korv och de andra en fräsch grilltallrik med kött, bröd och sallad.




Väl hemma igen så däckade Maja, som alla andra eftermiddagar. Hon fixar inte det här med att inte sova middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0