En dag i september

Det är mycket nu och inte så mycket tid att lägga upp nytt här. Men snart kommer jag in i en ny rutin för att även hinna med det. Vänta bara!
 
Det som händer här är mest vanliga vardagssaker, Eric har varit hos tandläkaren, fick bara beröm.
 
På väg till jobbet på mornarna njuter jag av att jobba i centrala vackra Stockholm. På morgonen är till och med Drottninggatan folktom.
 
 
Idag hade jag ett möte i Majas farfars barndomskvarter, Kungsklippan!
 
Den här skylten fanns bevarad, den är från 1938 när husen var nya!
 
Ikväll har det varit traditionsenlig soppa och pannkakor här hemma, Eric har cyklat iväg till sin fotbollsträning, Julia är på skolresa ute i skärgården.
 
Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig i soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0